יום שלישי, 15 ביולי 2014

הקיץ הגיע ואיתו כמות חרקים גדולה מאוד,איך אני יכול לשמור על הבית מכל המזיקים הללו?זה יעזור אם אנקה בצורה יותר יסודית ובאופן שוטף?

ניקיון שוטף ויסודי תורם להיגיינה ומאפשר לדייר הבית או המבנה ליהנות מאווירה נעימה ומאיכות חיים גבוהה יותר.
יחד עם זאת, כאשר הקיץ מגיע ואיתו כמות החרקים הולכת ועולה הרי לעיתים ניקיון בלבד אינו יספיק ויש לבצע הדברות או שירותי ניקיון מקצועיים המאפשרים להרחיק את החרקים מהבית ולשמור על תשתיות המבנה והרכוש מהזיקים השונים, לרבות תיקנים, עש, זבובים, נמלים ועוד.
לכן, אם גיליתם כמות חרקים גדולה וחרף מאמצי הניקיון היסודיים שלכם אינכם מצליחים למנוע את הופעת החרקים מומלץ לפנות לחברת ניקיון מקצועית כמו מיקי ניקיון.


החברה מציעה מעטפת שירותים רחבה הכוללת ניקיון יסודי באמצעות חומרים איכותיים ומקצועיים ושירותי הדברה מתקדמים למניעת מטרק החרקים והמזיקים השונים.

מיקי שירותי אחזקה וניקיון מציעה שירות רחב ומקיף ללקוחות פרטיים, עסקיים ומוסדיים והיא מעודדת שימוש בחומרי ניקיון וחומרי הדברה ירוקים על מנת לשמור על הסביבה ולמנוע תופעות לוואי או סכנות בריאותיות מחומרי הדברה וניקיון כימיים המכילים רעלים.

כאמור, ניקיון יסודי ושוטף תורם להיגיינה ולמניעת חרקים אך יש מקרים בהם חשוב לפנות לחברת ניקיון מקצועית וליהנות מטיפול מושלם ומונע חרקים.




מיקי שירותי ניקיון ואחזקה-הבלוג הרשמי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה